Iron Pole Challenge

By 21 grudnia 2014 Bez kategorii No Comments

IMG_1258

 

Najnowszy projekt studia Iron Church! Prezentujemy Wam IRON POLE CHALLENGE.

Challenge nie ma na celu pokazywania trudnych figur Pole Dance (chociaż kilka zawiera) – polega bardziej na pokazywaniu Wam stopnia trudności opanowania własnego ciała. Sama figura czasem mówi zbyt mało o o swoim zaawansowaniu – dlatego chcemy Was przygotować nie tylko fizycznie ale i mentalnie –  do niektórych akrobacji na rurze będziesz potrzebować „dziwnych” mięśni, o których nie masz może jeszcze pojęcia 😉 oraz trochę wiary we własne możliwości!

Challenge oparty jest na naszym kursie Sensual Pole Dance dlatego nie znajdziesz go nigdzie indziej. Jest autorskim programem bazującym na wiedzy z zakresu gimnastyki, sportów siłowych (wolne ciężary: sztangi, kettlebell) i kalisteniki.

Już teraz możemy Ci obiecać, że jeżeli będziesz dążyć do wykonania kolejnych Wyzwań (Challenge’ów), Twój proces nauki coraz trudniejszych figur Pole Dance – będzie coraz łatwiejszy, i co ważniejsze – CORAZ BEZPIECZNIEJSZY.

Pamiętaj – w Pole Dance nie tylko silne ręce się przydają 😉

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, przed przystąpieniem zapytaj instruktorki!

 

 

 

 

REGULAMIN IRON POLE CHALLENGE

1. Każdy poziom Iron Pole Challenge jest stworzony z myślą o równomiernym rozwoju umiejętności ruchowych i może zostać rozszerzony bądź zmodyfikowany na wniosek kursantek o nowe elementy wspierające umiejętności Pole Dance.

2. W trosce o bezpieczeństwo wymagane jest czynne uczestnictwo w kursie Sensual Pole Dance – podejście pod Challenge możliwe jest tylko po spełnieniu wymagań czasowych (podane na poszczególnych poziomach) i zgodzie instruktorki prowadzącej.

3. Każda z osób podchodzących pod Challenge robi to dobrowolnie, dlatego zobowiązana jest do wzięcia pełnej odpowiedzialności za swoje próby i ich następstwa.

4. W celu podjęcia konkretnego stopnia wyzwania należy ukończyć wszystkie wcześniejsze zadania. Challenge pozostaje aktywny do momentu wypełnienia jednego z jego punktów aż do poprawnego wykonania wszystkich. Nie obowiązuje termin upływu ważności poprawnie wykonanego zadania.

5. O poprawności wykonania całego Challenge decyduje zawsze dwóch niezależnych instruktorów.

6. Poszczególne zadania można zaliczyć poprzez bezpośredni pokaz lub nagranie (bez cięć) nadesłane na adres: an-ge@o2.pl

Iron Pole CHALLENGE

LEVEL I

– Front/Back Hook – dwie strony ciała

– Fireman – jedna ręka na rurze

– Bumerang legs do Layback

LEVEL II – minimum 3 miesiące

– Stanie na rękach przy zablokowanej rurze (przodem lub tyłem) – 5 sekund

– Stanie na głowie przy rurze – 5 sekund

– Hollow position – 20 sekund

LEVEL III – minimum 4 miesiące

– Mostek

– Pozycja pompki (nieruchoma) na 1 rece i 1 nodze – 10 sekund

– Hollow position – 30 sekund

LEVEL IV – minimum 5 miesięcy

– Skłon w przód (siedząc) na rozstawionych nogach – łokcie do ziemi, plecy proste

– Skłon w przód (stojąc) z rękami splecionymi za plecami – ręce równolegle do ziemi

– Przejście Skorpion – Gemini – Gemini – Skorpion bez użycia rąk

LEVEL V – minimum 6 miesięcy

– Zdany egzamin techniczny

LEVEL VI – minimum 8 miesięcy

– 10 męskich pompek klatą do ziemi

– wejście na rurę z leżenia na ziemi poprzez Hangack

– Stanie na głowie bez rury – 10 sekund

LEVEL VII – minimum 9 miesięcy

– Aysha z Handspring

– Half Flag – nieruchomo 3 sekundy

– Stanie na jednej ręce przy ścianie – nieruchomo 3 sekundy

LEVEL VIII – minimum 11 miesięcy

– Headstand straddle – 5 powtórzeń do ziemi bez dotknięcia ziemi

– Dragon Flag (do 45 stopni) – nieruchomo 5 sekund

– wiszenie na drążku w podchwycie – nieruchomo 30 sekund

LEVEL IX – minimum 12 miesięcy

– Podwiezenie na 1 ręce do straddle

– Szpagat (poprzeczny lub podłużny)

– Titanic

LEVEL X – minimum 13 miesięcy

– Pull Up (nachwyt) 1 powtórzenie, Chin Up (podchwyt) 3 powtórzenia

– Tuck ze spadkiem (widocznym)

– Skłon w przód (siedząc) w pozycji płotka klatką do wyciągniętej nogi

LEVEL XI – minimum 15 miesięcy

– Złapanie dłoni za plecami w pozycji Trifecta

– Pistol (przysiad na jednej nodze) 1 powtórzenie

– Kostki do uszu (na drążku) – 10 powtórzeń

About Pole Dance

Pole Dance, czyli taniec na rurze, to nie to co myślisz. To nie rozbieranie się przy majtaniu dupskiem obok jakiejś rury, ku uciesze rozpijaczonej, męskiej gawiedzi. Po pierwsze – nie rozbieramy się. Po drugie – nie ma rozpijaczonej, męskiej gawiedzi. Treningi pole dance to treningi siły, elastyczności, piękna, gibkości. To treningi, gdzie Twoje ciało słucha muzyki i reaguje na nią. Może próbować akrobatycznych sztuczek. Może jednak pozostać w sferze horyzontalnego tańca. Możesz dodać podtekst seksualny, możesz skupić się na formie fitnessowej. Zajęcia są dla Ciebie. Nie musisz być w świetnej formie.

Leave a Reply